S kavo in čajem proti gliomu
J.R., 04.10.2010
Raziskava, ki so jo izvedli v desetih evropskih državah je sodelovalo 521.488 ljudi je pokazala, da lahko uživanje čaja in kave zniža tveganje za razvoj glioma, skupine možganskih tumorjev, ki predstavljajo 80% vseh malignih tumorjev možganov pri odraslih.

Verjetnost možganskih tumorjev je zelo redka. Pri ženskah se pojavi v razmerju 4 – 6/ 100.000, pri moških 6 – 8/ 100.000.
Rezultati raziskave so pokazali, da uživanje kave in čaja za tretjino znižuje tveganje za razvoj glioma.
Nedavne laboratorijske raziskave so pokazale, da kofein upočasni rast celic možganskih tumorjev, ki jih poznamo pod imenom gliom.
Antioksidanti v čaju in kavi ščitijo celice pred poškodbami, ki lahko privedejo do razvoja raka in drugih bolezni.
