S prehrano preventivno proti kožnemu raku
J. R. , 27.10.2009
Osebe, ki so uspešno premagale kožnega raka, lahko ponovitev bolezni preprečijo z ustrezno prehrano, prehrano, ki vsebuje nižje vrednosti maščob, objavljajo avstralski znanstveniki.

Raziskovalci iz Queensland Institute of Medical Research verjamejo, da bi morali priporočila o prehrani kombinirati z običajnimi nasveti o izogibanju sončnim in UV žarkom v solarijih.
V raziskavi so analizirali podatke 457 moških in 600 žensk, starih med 25 in 75 let, ki jih je prizadel kožni rak. Visok odstotek maščob v prehrani je bil povezan s kar dvakrat višjim tveganjem recidivov kožnega raka.
Rezultate raziskave je objavila strokovna revija International Journal of Cancer.
