S surovim mlekom nad astmo

J.R., 05.10.2011

Otroci, ki uživajo neprekuhano mleko imajo v primerjavi z otroki, ki pijejo pasterizirano mleko, za 41% nižjo pojavnost astme in alergij, sugerira nova raziskava.




img


Skupina evropskih znanstvenikov, ki je delala na raziskavi pravi, da je pojav mogoče povezati z delovanjem nekaterih proteinov iz surovega mleka.


Po njihovih besedah pasterizacija povzroči uničenje proteinov, ki vplivajo na razvoj otroškega imunskega sistema.


Raziskovalci kljub vsemu opozarjajo, da lahko uživanje surovega mleka otroški organizem izpostavi delovanju nevarnih mikroorganizmov, piše Journal of Allergy and Clinical Immunology.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!