Si želite dvojčke?
bambino.si, 31.05.2006
Nove raziskave kažejo, da uživanje mlečnih izdelkov pri ženskah povečuje možnost za zanositev dvojčkov.

Rezultati raziskave, ki jo je izvedla neka angleška zdravstvena revija, so pokazali, da imajo ženske, ki v svoj jedilnik vključujejo mlečne izdelke, kar petkrat večjo možnost, da rodijo dvojčke, kot tiste ženske, ki ne jedo mlečnih ali mesnih izdelkov.
Razlog tiči v proteinu, imenovanem IGF, ki ga lahko najdemo v kravjem mleku in ostalih živalskih proizvodih. Večja kot je stopnja IGF-ja, večja je možnost, da bo embrio preživel.
Študija tudi navaja, da naj ženske, ki si ne želijo dvojčkov, čim manj posegajo po mesnih in mlečnih proizvodih.
V zadnjih tridesetih letih število dvojčkov v svetu sunkovito narašča, v nekaterih državah lahko zaznamo celo 50-odstotno rast.
objavljeno na 24ur.com
