Sladkorni bolniki naj ne pijejo kave

vir: rtvslo.si, 04.02.2008

Najnovejše raziskave trdijo, da redno uživanje kave, čaja in drugih napitkov, ki vsebujejo kofein, pri ljudeh s sladkorno boleznijo zvišuje raven sladkorja v krvi.


Raziskave so pokazale, da imajo ljudje s sladkorno boleznijo tipa 2, ki vsak dan pijejo kavo, čaj ali katere druge kofeinske pijače, povečano raven krvnega sladkorja.

Količina kofeina, ki jo posameznik zaužije s štirimi skodelicami kave dnevno, lahko stopnjo sladkorja v krvi poviša za osem odstotkov. Tako ameriški znanstveniki diabetikom priporočajo izogibanje kofeinu, kar bi jim, po njihovem mnenju, lahko pomagalo nadzirati stopnjo sladkorja v krvi.

Vendar pa so nekateri neodvisni znanstveniki, ki sicer rezultatom študije ne nasprotujejo, povedali, da bo za dokončni nasvet diabetikom potrebno izvesti še več podrobnejših raziskav.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!