Soja preprečuje raka na dojki
J.R., 16.11.2010
Ljubiteljice soje imajo nižje tveganje za obolevanje za rakom na dojki, je pokazala raziskava znanstvenikov iz University of Buffalo v ZDA.

Soja je živilo z visoko vsebnostjo fitoestrogenov, npr. izoflavona, ki preprečujejo metamorfozo zdravih celic v organizmu.
V raziskavi so analizirali prehranjevalne navade 683 žensk, ki so obolele za rakom na dojki, vzporedno pa so analizirali 611 zdravih kandidatk.
V povprečju so imele ženske z najvišjim deležem izoflavona v prehrani, kar za 60% nižje tveganje za raka na dojki, ter 30% nižjo verjetnost diagnoze invazivne oblike raka.
Rezultati veljajo zgolj za ženske, ki še niso prešle skozi menopavzo, poudarjajo raziskovalci.
Nekatere predhodne raziskave so sojo povezovale z daljšim življenjem žensk obolelih za rakom na dojki.
