nosečnost > aktivna nosečnica

Spodbudni rezultati telesne aktivnosti v nosečnosti

Tudi na našem portali bodočim mamicam brez zapletov v nosečnosti priporočamo vključitev aerobnih vaj in vaj za krepitev moči, vključno s tekom, kolesarjenjem (priporočamo sobno kolo) in izvajanjem joge ali pilatesa. Dobrobiti fizične aktivnosti v nosečnosti pa je potrdilo tudi Ameriško združenje porodničarjev in ginekologov (ACOG).

Piše: j.r.


Pred nosečnostjo niste bile pretirano fizično aktivne? Nič hudega, s telesno aktivnostjo, seveda s predhodnim nasvetom vašega ginekologa, lahko pričnete tudi med samo nosečnostjo.

»Nosečnost ne smemo jemati kot izgovor za zanemarjanje telesnih aktivnosti. Prav nasprotno, nosečnost je idealno obdobje za spremembo življenjskih navad. Ženske imajo med nosečnostjo najboljši strokovni nadzor,« pravi dr. Raul Artal, predstojnik oddelka za ginekologijo in porodništvo na Univerzi Saint Louis.

V kolikor pričnete s telesno aktivnostjo med samo nosečnostjo, se o vrsti in težavnostni stopnji posvetujte z vašim ginekologom, ki bo na podlagi klinične slike svetoval primeren program vaj.

Priporočila ACOG gredo v smer vsakodnevne 20 -30 minutne umirjene vadbe.

Med najljubše in učinkovite vadbe med nosečnostjo sodijo: sprehodi, plavanje, kolesarjenje (sobno kolo), aerobika, joga, pilates, tek, badminton ali tenis.

Nosečnice pa se morate izogibati naslednjim športom: kontaktnim športom, potapljanju, vroči jogi in pilatesu v savnah, ter aktivnostim z višjim tveganjem padcev (gimnastika, smučanje…).

Telesno aktivnost med nosečnostjo se ne priporoča nosečnicam s hemodinamičnimi srčnimi boleznimi, restriktivnimi pljučnimi obolenji, insuficienco posteljice, cerklaže ali večplodne nosečnosti, ki ji grozi prezgodnji porod.

 

Sorodni tagi
Sorodni članki
Komentarji