Sredozemska prehrana ščiti pred diabetesom

Sredozemska prehrana, bogata s sadjem, zelenjavo in nenasičenimi maščobami, ščiti organizem pred razvojem diabetesa tipa 2, kaže nova raziskava.

Piše: bambino.si



Raziskava prehrambenih navad 14.000 ljudi živečih v Španiji je pokazala, da sredozemski način prehranjevanja za 83% zmanjšuje tveganje za obolenjem diabetesa 2. Znanstveniki so v štiri letni raziskavi ugotovili, da je preventivni učinek najbolj opazen pri ljudeh, ki so uživali veliko olivnega olja in rib.

Že prejšnje raziskave so pokazale, da olivno olje izboljšuje uravnavanje sladkorja v krvi in preprečuje vnetja, ki sta pomembna dejavnika za razvoj diabetesa tipa 2.

Sorodni tagi
Sorodni članki
Komentarji