Uvajanje goste prehrane

J.R., 09.02.2011

Otroci, ki so še pred dopolnjenim štirimi meseci starosti prejemali gosto hrano, so imeli štirikrat višje tveganje debelosti pred dopolnjenim tretjim letom starosti, so objavili ameriški znanstveniki.




img


Z raziskavo na Children's Hospital Boston so potrdili, da je prehitro uvajanje goste hrane povezano z večjim tveganjem za debelost samo pri otrocih, ki niso bili dojeni.


Revija Pediatrics dodaja, da imajo ravno osvojene prehrambene navade velik vpliv na prehrano in telesno težo v odrasli dobi.


V raziskavi je sodelovalo 847 otrok.


Ameriški strokovnjaki priporočajo, da se privajanje na gosto prehrano prične nekje med četrtim in šestim mesecem.


Priporoča se izogibanje hrani z visokim deležem sladkorjev in maščob, seveda ob prioriteti žit in zelenjave.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!