Uživanje soje vpliva na plodnost pri moških
bambino.si, 25.07.2008
Redno uživanje celo že zelo majhnih količin soje lahko prepolovi koncentracijo spermijev, objavljajo znanstveniki iz Harvarda.

Rezultati, ki jih je objavil strokovni časopis Human Reproduction kažejo, da lahko uživanje soje vsaki drugi dan, v mililitru semenske tekočine zniža do 41 milijonov spermijev.
Raziskovalci verjamejo, da lahko vzroke iščemo v izoflavonu, kemijski spojini, ki ima podoben učinek kot hormon estrogen.
V raziskavi je sodelovalo 99 moških, ki so imeli težavo s plodnostjo. Iz raziskave je razvidno, da je soja več težav s plodnostjo povzročila debelejšim moškim.
