Vegetarijanci redkeje obolevajo za rakom

J.R., 18.03.2009

Raziskava, ki so jo izvedli na University of Oxford meni, da lahko vegetarijanska prehrana ščiti pred razvojem raka.

img


American Journal of Clinical Nutrition je objavil zbrane podatke 52.700 anketirancev starih med 20 in 89 let, ki kažejo, da je vegetarijanstvo povezano z manjšim tveganjem za nastanek raka.


Raziskovalce je presenetil izsledek po katerem vegetarijanci pogosteje zbolijo za rakom na debelem črevesu, ki so ga v prejšnjih raziskavah povezovali z uživanjem rdečega mesa.


Poleg vegetarijancev so za rakom redkeje obolevali anketiranci, ki so v svojo prehrano pogosto umestili ribe, dodajajo znanstveniki.


Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!