Vegetarijanska prehrana in rak na materničnem vratu
J.R., 06.07.2009
Raziskava v kateri je sodelovalo 60.000 kandidatov je pokazala, da vegetarijanci v manjši meri tvegajo nastanek nekaterih oblik rakavih obolenj, so objavili britanski in novozelandski znanstveniki.

British Journal of Cancer piše, da je bila vegetarijanska prehrana najtesneje povezana z manjšim tveganjem za nastanek levkemije, multipli mielo, ter rakom na limfnih žlezah, želodca in mehurja.
Od stotih prostovoljcev, ki so uživali meso, je njih triintrideset zbolelo za določeno vrsto raka, pri vegetarijancih se je številka ustavila na devetindvajsetih osebah.
V raziskavo niso natančno všteli še druga dejstva (kajenje, alkoholizem…), na katerih temelji učinek vegetarijanske prehrana.
Znanstveniki opozarjajo, da je bila vegetarijanska prehrana povezana z dvakrat višjo možnostjo za razvoj raka na materničnem vratu.
