Vitamin D proti prehladu

J.R., 10.08.2010

Vsakodnevno uživanje vitamina D lahko zniža verjetnost obolevanja za prehladom in gripo, kažejo podatki zbrani v skupini mlajših moških.




img


V raziskavi finskih znanstvenikov iz univerze v Tampereju je sodelovalo 164 moških, ki so v pol leta vsakodnevno zaužili najmanj 400 mednarodnih enot vitamina D, v kontrolni skupini pa so vzporedno prejemali placebo.


Pokazalo se je, da je uživanje vitamina D povezano skoraj s polovico nižjim tveganjem za razvoj infekcij dihalnega sistema, je objavil Journal of Infectious Diseases.


Vitamin D se ob izpostavljenosti sončnim žarkom sintetizira skozi kožo, prisoten pa je tudi v živilih kot sta mleko in ribe.


Že predhodne raziskave so pomanjkanje vitamina D v krvi povezovale z večjim tveganjem diabetesa tip 1 in astme pri otrocih, ter bolezni srca, razvoja depresije in nekatere oblike raka pri odraslih.

Oceni članek:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!