Vitamin D proti težavam z dihanjem

J.R., 29.12.2010

Raziskava znanstvenikov na harvardski univerzi sugerira, da vitamin D preventivno deluje na težave z dihanjem pri malih otrocih.

img


Oteženo dihanje lahko kaže na prisotnost astme ali druge številne bolezni dihalnega sistema, dodajajo znanstveniki.


Respiratorne infekcije so v tej starosti pogoste, npr. bronhitis je vodilni povzročitelj hospitalizacij malih otrok v ZDA. ¸


Rezultati raziskave temeljijo na podatkih okoli 1.000-ih otrok, ki so jim ob rojstvu izmerili koncentracijo vitamina D v popkovnični krvi. Po petih letih so potrdili pogostost infekcij in težav z dihanjem.


Znižana koncentracija vitamina D v krvi je bila neposredno povezana z višjim tveganjem respiratornih težav, je objavila revija Pediatrics.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!