Vitamini zmanjšujejo tveganje spontanega splava
J. R. , 08.06.2009
Uživanje dodatnih količin vitaminov pred spočetjem in v zgodnji nosečnosti je povezano z manjšim tveganjem spontanega splava, trdijo znanstveniki iz University of North Carolina.

American Journal of Epidemiology piše, da so obstoječa priporočila o jemanju vitaminov v nosečnosti povezana z manjšim tveganjem za porodne defekte.
Za potrebe raziskave so znanstveniki v prvem trimesečju nosečnosti preučevali 4752 žensk.
Raziskava je pokazala, da je jemanje vitaminov povezano s kar 57% manjšim tveganjem za spontani splav, ne glede na dejavnike kot so starost, hormoni, število predhodnih nosečnosti, kajenja, etničnega porekla, stopnje izobrazbe, ali zakonskega statusa.
