Voda ključna pri hujšanju

J.R., 26.08.2010

Poskus znanstvenikov iz univerze Virgina Tech v ZDA je pokazal, da pitje dveh kozarcev vode pred obrokom pri ljudeh na dieti privede do znižanja telesne teže.

img


Raziskava je trajala 12 tednov, v njej pa je sodelovalo 48 kandidatov starih med 55 in 75 leti.


Znanstveniki so rezultate raziskave pri osebah s prekomerno telesno težo objavili v strokovni reviji Journal of the American Dietetic Association.  


Potrdili so, da so sodelujoči v raziskavi, ki so pred obrokom popili dva kozarca vode v povprečju izgubili 2,5 kilogramov več od ostalih sodelujočih.


Osebe s prekomerno telesno težo, ki so sodelovale v raziskavi so pred obrokom spile pol litra vode. Vnos kalorij v organizem je padel na 75 kalorij. V obdobju enega leta pomeni 27.375 kalorij manj, v praksi pa to pomeni približno tri kilograme maščob manj.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!