Z borovnicami do idealne linije
J.R., 18.04.2011
Raziskava iz ZDA sugerira, da je redno uživanje borovnic povezano z lažjo kontrolo telesne teže.

Predhodne raziskave so že pokazale pozitiven vpliv borovnic na kardiovaskularni sistem, procese povezane s staranjem in boljšim vidom.
Znanstveniki Texas Woman's University verjamejo, da je rezultate moč pojasniti z delovanjem antioksidantov polifenolov, ki jih vsebujejo borovnice.
Njihove raziskave so potrdile, da polifenoli otežujejo razvoj maščobnih celic, večja količina polifenolov pa lahko za 73% zniža število maščobnih celic.
Manjši odmerki polifenolov so maščobne celice znižali za 27%.
