Z lubenicami nad visoki krvni tlak

J.R., 19.10.2010

Lubenice so postale novo živilo za katerega znanstveniki trdijo, da je splošnemu zdravju in še posebej zdravju srca zelo koristno.

img


Novo raziskavo so izvedli znanstveniki iz Florida State University. Aminokisline v lubenici pri ljudeh z visokim krvnim tlakom vplivajo na krvni obtok v arterijah.


Znanstveniki so še odkrili, da vsakodnevno uživanje omenjenega sadja znižuje krvni tlak pri ljudeh z visokim krvnim tlakom, kar kaže, da je lubenica mnogo več kot nizkokalorično z vlakni bogato sadje.


Dr. Arturo Figueros, ki je vodil raziskavo pravi: »Rezultati kažejo, da lahko funkcionalna prehrana prepreči, da se blago povišan krvni tlak razvije v hipertenzijo, ki je pomemben dejavnik tveganja srčne in možganske kapi.«


Znano je, da visok krvni tlak povzroča številne bolezni kardiovaskularnega sistema; možganske in srčne kapi, v Sloveniji pa se z visokim krvnim tlakom spopada približno 10% prebivalstva.

Oceni članek:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!