Z zelenim čajem proti raku na želodcu
J. R. , 29.09.2009
Ženske, ki dnevno zaužijejo pet skodelic zelenega čaja imajo kar za 20% manjšo verjetnost za obolevanjem raka na želodcu, je pokazalo raziskovanje na Japonskem.

Raziskovalci iz tokijskega Nacionalnega centra za rak opozarjajo, da uživanje zelenega čaja ni imelo nikakršnega zaščitnega učinka pri moških.
Nova dognanja temeljijo na analizi šestih predhodnih raziskav v katerih je sodelovalo 219.000 kandidatov starejših od 40 let.
Sodelujoče v raziskavi so v povprečju spremljali med 7 in 11 leti.
Znanstveniki so v strokovni reviji Gut, dobljene rezultate obrazložili z vplivi v zelenem čaju prisotnih antioksidantov, npr. vplivi na bakterije, ki so povezane z nastankom raka na želodcu.
