Sunday, July 21, 2019
november 4, 2015

Starša štirih otrok s svojim start-upom nadušujeta Slovence

By 0 565 Views
[Total: 0    Average: 0/5]

Mazila sta v lastni kuhinji izdelovala že pred leti, saj je njuna prvorojenca in drugorojenko prizadela prehodna otroška bolezen – atopijski dermatitis. Pri dečku so simptome bolezni še lahko lajšali z blažilnimi mazili, pri deklici pa so simptomi zahtevali mazila s prisotnostjo kortikosteroidov. »Po posvetu s pediatrinjo, sva se zavestno odpovedala kortikosteroidom, ter na podlagi primarnega znanja iz humane biokemije in strokovne literature prvo mazilo izdelala v domači kuhinji,« pravi Jure. Ko so se simptomi izboljšali sta na mazilo pozabila vse dokler…

Izguba službe kot izziv

»Izgubo službe sva sprejela kot izziv in pobrskala po svojem znanju,« dodaja Vanja. Leta 2013 sta pričela s testiranjem prvih prototipov, leto kasneje pa odprla lastno podjetje. Zakonca pravita, da v kolikor iščeš znanje ali pomoč, ju boš slej kot prej tudi našel. Tako sta se s slovenskim kozmetičnim podjetjem dogovorila za sodelovanje, Občina Radeče pa jima je v dolgoročen najem odstopila primeren prazen prostor. »Kljub temu, da je bil prostor potreben popolne prenove, sva se zelo razveselila odločitve Občinskega sveta, ki je najem tudi ratificiral.«

Zakonca pravita, da sta za prvi vložek v podjetje prodala dva novejša avtomobila srednjega razreda in kupila staro škatlo, uspešna sta bila tudi na razpisu Ministrstva za gospodarstvo, razvoj in tehnologijo, ki jima je povrnil polovico v projekt vloženih sredstev.

Kranjska sivka kot vir zdravja in mladosti

Certificirani, oceni ustreznosti primerni in dermatološko testirani izdelki temeljijo na produktih slovenske avtohtone pasme čebel – Kranjske sivke. »Vse več ‘zdravja’ in ‘narave’ uvažamo iz eksotičnih predelov zemeljske oble, pozabljamo pa, da pravi biser narave in zdravja prebiva v naših logih,« pravi Jure.

Ves postopek proizvodnje poteka ročno, ob predhodni najavi, si ga lahko v varovanem območju podjetja potencialni kupci tudi ogledajo. V izdelkih sintetične parfume nadomeščajo eterična olja in absolut čebeljega voska, uporabljajo blage konzervanse in naravne emulgatorje. Zaradi reciklaže, bisfenolov in ftalatov se izogibajo polnjenju v plastično embalažo, izdelki prav tako niso testirani na živalih.

Za otroke in nas, Štirje otroci in midva

»Ime smo uradno izbirali dvakrat, prvič na  organiziranem brainstormingu, končno ime blagovne znamke 4 kids and us pa je na podlagi ankete izbrala Tadeja Bučar, Gregor Žakelj pa je poskrbel za našo podobo« pravi Vanja. Internacionalizirano ime kaže tudi na ambicije vstopa na tuj trg, kjer sta zakonca že vzpostavila stike s trgovci iz Poljske in Rusije.


Spletna stran: 4kidsadnus.com

Facebook: 4kidsandus

Instagram: 4kidsandus_v

Ker sta Vanja in Jure tudi bambinovca vam podarjata 10% popust za nakup v spletni trgovini do 30.11.2015.
KODA: BAMBINO
 

Komentarji
Kategorija:   cool, Novice