Wednesday, February 1, 2023
13 junija, 2012

Adijo krute diete: Sadje in zelenjava sta vaša prijatelja

By 0 1148 Views
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 1]

Odpravite se na tržnico po sveže sadje in zelenjavo

Strokovnjaki vam svetujejo, da se prepustite sočnim in okusnim sadežem, ki se v višku sezone bohotijo na tržnici in v trgovinah. Sadja in zelenjave lahko pojeste, kolikor želite, in prav nič ne škodite svoji liniji.


Lubenica, jagode, grozdje, paradižniki, bučke, kumare, zelje in solata, jabolka, … tudi izbira je praktično neomejena! Sadje in zelenjavo vključite v vsak obrok, saj so polni vitaminov in mineralov ter vas prijetno nasitijo.
 

Okusna hladna predjed

Hladne juhe, kot je na primer paradižnikov gazpačo ali hladna kumarična juha, se zelo priležejo v vročih dneh, vsebujejo malo kalorij, so enostavne za pripravo pa še prijetno osvežijo vas. So pa tudi odlična predjed, saj vaš želodec napolnijo in tako boste pojedli manj glavne jedi.
 

Slastna zelenjava z žara

V toplejših mesecih je obvezna tudi zelenjava na žaru, ki je najbolj enostavna in hranljiva možnost kosila. Papriko, čebulo, bučke, jajčevce s kančkom soli in olivnega olja popecite na žaru (ali doma v ponvi) in jim dodajte feto, sveže začimbe ali popečen črn kruh.
 

Pisane solate

Tudi različne solate vam ponujajo nešteto možnosti za eksperimentiranje, pri njihovi pripravi pa se boste povsem dobro znašli tudi brez recepta. Okusen in polnovreden obrok si lahko pripravite v nekaj minutah. Osnovno vodilo pri pripravi solat je, da vanje vključite čisto vse, kar si zaželite.

Sadje, zelenjava, oreščki, stročnice, sir, tuna, perutnina, …vsak dan si privoščite nekaj novega. Igrajte se tudi s polivkami – olivno olje, limonin sok, kislo smetano in zelišča mešajte v poljubnih kombinacijah. Solata je lahek in hranljiv obrok, seveda pa je lahko tudi zelo kaloričen, zato ne pretiravajte s siri in smetano.
 

Ko vas muči žeja

Osvežilne pijače v poletnih mesecih zelo prijajo, vendar s sladkimi sadnimi sokovi in gaziranimi pijačami vse prevečkrat v telo vnesemo tudi kopico nepotrebnih kalorij. Za osvežitev si raje sami pripravite hladen napitek in bodite pozorni, da popijete vsaj 1,5 litra tekočine dnevno.

Stisnite limono in jo zmešajte z mineralno vodo – mehurčkasta pijača bo takoj pogasila žejo. V mešalniku zmešajte sadje, na primer jagode, nekaj mleka in ledene kocke, in že imate pripravljeno osvežilno malico.
 

Lubenica za potešitev žeje

Le kdo se bo uprl rezini ohlajene in sočne lubenice, ko je zunaj vroče kot v peklu? Ker praktično polovico lubenice predstavlja voda, je v poletnih dneh to super način za potešitev žeje, pa tudi zadostitev želji po sladkem.

V vročih dneh pa si lahko zagotovite hladne sadne sokove tudi z ledenim vrčem, ki zagotavlja mrzlo pijačo od prvega do zadnjega požirka.
 

Tudi sladkosnedi pridejo na svoj račun

Poleti se neustavljiva želja po sladkarijah ponavadi prav nič ne poleže – sladkosnedi jo lahko ukrotite s svežim in sočnim sadjem (banane, marelice in jagode so še posebej sladke), ki ga lahko še dodatno osladkate z medom, s suhim sadjem ali dietnim sladoledom.
 

Kaj pa ko se vseeno pregrešite?

Ne zganjajte paniko, če se tu pa tam pregrešite. Rajši pokurite odvečne kalorije z redno vadbo in privoščite svojemu telesu dodatno pomoč pri hujšanju in odpravi celulita.
 

Komentarji
Kategorija:   Hujšanje, Novice
Naslednji prispevek

Po operaciji nove dojke

13 junija, 2012 0