Monday, March 8, 2021
[Total: 0    Average: 0/5]

Novopečena mamica je čudovito obdobje v vašem življenju, a priznajte, da tudi nadvse izčrpajoče. Veliko mamic, ki dojijo, omenjajo nenehen občutek lakote in utrujenosti. Zato je pa izjemnega pomena, da poskrbite za zdravo prehrano, polno vseh hranil, ki jih potrebujete.


Kaj uživati?

1. Avokado

Nujno. Nenehna lakota vas spravlja ob pamet, vendar nimate časa, da bi si pripravili nekaj hranilnega. Avokado vas bo nasitil, saj vsebuje 80 % zdravih maščob, ki vam pomagajo vzdrževati občutek sitosti. Prav tako je bogat vir vitamina B, K C, E in kalija.

2. Oreščki

Še ena energijska bomba. Oreščki so v majhnih količinah izjemno zdravi, prav tako vas bodo nasitili za dlje časa. Imajo visoko vsebnost mineralov, kot je železo, kalcij, cink, polni pa so tudi vitamina B in K.

3. Stročnice

Stročnice so bogat vir beljakovin, vitaminov in mineralov. Ne samo to, zagotavljajo tudi zdravo mleko za vašega malčk; čiičerika na primer je znana po tem, da. spodbuja nastajanje mleka.

4. Gobe

Dojite pozno poleti ali pa jeseni? Ni boljših živil, kot so gobe. Mogoče se na prvi pogled to ne sliši kot živilo, ki bi se priporočalo doječim materam, a verjemite, dela čudeže. Gobe so namreč vir polisaharida beta glukana, ki velja za laktogeno snov, ki jo sicer najdemo tudi v ječmenu in ovesu.

 

Poleg vseh naštetih živil je priporočljivo uživati tudi:

  • zeleno zelenjavo
  • korenje
  • čia semena
  • konopljina semena
  • laneno seme
  • kurkumo

 

Pa dober tek!

 

Povzeto po: Parents

 

Komentarji
Kategorija:   Dojenje, mama, Po porodu, zdravje