Saturday, April 13, 2024

Znano je, da so se egipčanske princese rade kopale v mleku, ki je bogat vir cinka. Cink pa ni mineral lepote zgolj po naključju. Pomemben je za lepšo in bolj zdravo kožo, lase in nohte.


Raziskave kažejo, da več kot 33% svetovne populacije trpi za pomanjkanjem cinka. Priporočen dnevni odmerek je 15 mg, za nosečnice 30 mg. Cink pomaga pri rasti las, ter jih ščiti pred lomljenjem in pomanjkanjem sijaja. Je nujno potreben mineral za bolj zdravo kožo na obrazu in lepše lase, pomaga v boju proti glivicam, ki povzročajo prhljaj.

Tudi če nimate težav z zdravjem, elastičnostjo in neoporečnostjo kože, morate vseeno uživati živila s cinkom. Pri problematični koži (ekcem ali akne) cink učinkovito regulira kožne maščobe.

Poleg suhega lasišča, ter kože brez sijaja in elastičnosti, so prvi simptomi pomanjkanja cinka v organizmu tanki in lomljivi nohti. Nohti cink potrebujejo za sintetiziranje proteinov.

S cinkom bogata živila so: žitni kalčki in žita, sončnično seme in sezam, morski sadeži, soja, grah, orehi, lešniki, mandlji, nemastno mleko in meso, ribe, jajca, arašidi in zelje.

Kategorija:   Nasveti, Novice