Friday, November 22, 2019
[Total: 1    Average: 5/5]

Zaradi premika ure se naši sončki zbujajo nekoliko prej kot smo bili vajeni. Zato imam za vas recept za smoothie, ki vas bo napolnil z energijo, da boste kos vašim malčkom.

-pest mlade špinače
-pol banane
-en kivi
-žlica chia semen
-žlica lanenih semen
-žlica goji jagod
-2dl vode

ŠPINAČA – je bogat vir antioksidantov, ki pomaga preprečevati bolezni ožilja in visok krvni pritisk. Je zelo bogata z vitaminom K in vsebuje več 10 različnih vrst flavonoidov, ki zavirajo protivnetne učinke.

BANANA – ali drugače energijska bomba. Vsebuje zelo malo maščob, hkrati pa je bogata z vitamini A, B1, B2, B6, C, in D. V njej najdemo tudi veliko magnezija, kalcija, fosforja, železa in kalija. Zaradi visoke vsebnosti vseh teh vitaminov in mineralov banane pomagajo pri zmanjšanju razdražljivosti in blagodejno delujejo na živčni sistem.

KIVI – vsebuje dvakrat več vitamina C kot pomaranča. Vsebuje tudi vitamin E, folno kislino in kalij. Kivi izboljšuje delovanje imunskega sistema in varuje pred učinki stresa. Je dobra izbira za borbo proti bacilom in virusom.

CHIA SEMENA – superživilo, ki daje občutek sitosti in pospešuje prebavo. Z njihovim uživanjem varujemo srce in upočasnimo staranje kože.

LANENO SEME – prav tako kot chia semena, laneno seme blagodejno vpliva na prebavo.

GOJI JAGODE – odlično živilo, ki zaradi vsebnosti mnogih antioksidantov in vitaminov, daje energijo in vam pomaga prebroditi stresna obdobja.

 

Vse sestavine skupaj damo v mikser in miksamo, dokler ne dobimo homogenega napitka. Po želji lahko vodo zamenjamo z mlekom, kokosovo vodo, mandljevim ali riževim mlekom.

Komentarji
Kategorija:   Domača lekarna, Nasveti, zdravje
Naslednji prispevek

SEZONA PREHLADOV: NASVETI ZA VEČJO ODPORNOST OTROKA

marec 11, 2019 0