Saturday, December 14, 2019
[Total: 2    Average: 1.5/5]

Kdo se boji Črnega moža?

Pripomočki: Na začetku in koncu s črtama omejeno igrišče ali igralni prostor. Priprava: Določimo, kdo bo črni mož, ki se za črto postavi na eno stran, ostali pa na drugo stran igrišča.

Pravila igre: Črni mož vpraša: “Kdo se boji Črnega moža?” Igralci odgovorijo: “Nihče!” Črni mož: “Kaj pa če pride? ” Igralci: “Mu pa zbežimo!” Črni mož se požene proti otrokom, ki mu poskušajo uiti tako, da čim hitreje in brez njegovega dotika pridejo na drugo stran igrišča. Kogar Črni mož ujame, mu pomaga loviti ostale igralce. Tisti, ki se mu najdlje izogiba, v naslednji igri igra Črnega moža.

Skrivalnice

Pravila igre: Iskalec miži in šteje do dogovorjenega števila, medtem se ostali skrijejo. Ko iskalec konca s štetjem, začne iskati skrite otroke in ko katerega zagleda, teče do mesta, kjer je mižal, udari po njem in ga “pofočka” z vzklikom: “En, dva, tri – ime igralca, ki ga je našel.” Če se preveč oddalji od mesta, se lahko pofočka drug igralec in s tem mora iskalec igro z mižanjem ponoviti. Če mu uspe pofočkati vse igralce, naslednji miži prvi, ki ga je pofočkal.

Lovljenje v paru

Pri tej nenavadni igri lovljenja so vsi igralci – tudi lovilci – združeni tako, da si v parih z ruto prevežejo skupaj po eno nogo. S tako neločljivo povezanimi pari je stara igra ponovno zabavna. Pri tem seveda ne smete pozabiti, da je to za manjše precej naporno.

Podobno kot lovljenje sence ali lovljenje v paru lahko tudi samo lovljenje naredite še zanimivejše, če kaj spremenite. Na primer se dogovorite, da se lovljenega lahko dotakne samo na podlahti ali na katerem drugem, v naprej dogovorjenem delu telesa. Lovite pa se lahko tudi tako, da se premikate po vseh štirih ali samo po eni nogi. Vaša domišljija je vedno dobrodošla!
 

Ravbarji in žandarji

Ravbarji in žandarji je ena najbolj znanih iger z lovljenjem za večje skupine. Biti vas mora najmanj osem in razdeliti se morate na »ravbarje« in »žandarje«. Žandarji poskušajo ujeti ravbarje, torej jih odstraniti iz igre. Vsakega ujetega razbojnika odpeljejo v zapor, kjer mora ostati do konca igre. Tudi pri igri lovljenja obstaja varno zatočišče: ravbarska jama. Še se ravbar zateče vanjo, ga ne smejo več prijeti. Igra je končana, ko vsi ravbarji sedijo v zaporu ali si ne upajo več iz ravbarske jame, ker so jo obkolili žandarji.

Zemljo krast

Na tla narišemo krog in ga razdelimo na toliko enakih delov, kot je igralcev. Vsak od igralcev na svojo zemljo zapise poljubno ime države.

Pravila igre: Vsak igralec se postavi na svoj del kroga (zemlje), eden od igralcev pa dobi palico ali žogo in zavpije ime ene od držav, palico pa vrže na zemlje klicane države. Vsi razen igralca klicane države stečejo iz kroga, klicani igralec pa pobere palčko, zavpije “stop” in z njo poskusa zadeti enega od soigralcev. Če ga zadane, mu lahko “krade zemljo” tako, da s kredo zariše v del njegovega ozemlja (kolikor doseže s kredo, pri tem pa mora z nogami ostati na svojem ozemlju), ki jo podpise z imenom svoje države. Če igralec zgreši tistega, ki ga je ciljal s palico, se vlogi zamenjata. Palico nato meče tisti, ki ga je palica zadela. Zmaga igralec z največ osvojenega ozemlja.

Med dvema ognjema

Priprava: Oblikujemo dve ekipi z enakim številom igralcev in v obeh določimo odposlanca, ki se razporedita na začetek in konec igrišča.

Pravila igre: V najpreprostejši obliki je namen vsake ekipe, da s podajanjem in ciljanjem nasprotnika z žogo izloči vse člane nasprotnikove ekipe. V prvem delu si odposlanec in njegova ekipa trikrat izmenjata žogo, ki se je nasprotna ekipa ne sme dotakniti, nato pa začne s ciljanjem nasprotnikov. Ko zadane katerega od njih, se ta odpravi na zunanjo stran k svojemu odposlancu in mu pomaga ciljati člane nasprotne ekipe. Nazadnje, ko so izločeni vsi člani ene ekipe, se v polje odpravi se odposlanec, ki ima tri življenja. Zmaga ekipa, ki ga z zadetki žoge izloči iz igre.

Gumitvist

Pripomočki: elastika, ki jo na koncih zvežemo skupaj. Priprava: Dva ali več igralcev stopi na notranjo stran elastike in jo napne okoli svojih gležnjev.

Pravila igre: Iger z elastiko je veliko, skupna lastnost vseh pa je, da igralec poskusa določeno kombinacijo skokov čim  bolj pravilno izvesti na različnih težavnostnih stopnjah (zviševanje elastike od gležnjev do podpazduhe ali spreminjanje širine napetih vrvic – oženje z elastiko okrog ene noge, tresenje elastike ipd.).

Ristanc ali tančula

Pripomočki: kreda, kamenček. Priprava: Na tla narišemo kvadrate v obliki letala (najprej dva enojna, en dvojni, en enojni, en dvojni in na vrhu se en v obliki polkroga) in vanje napišemo številke od ena do sedem.

Pravila igre: Kamenček vržemo v prvi kvadratek in skačemo po oštevilčenih kvadratih po eni v enojnih in dveh nogah v dvojnih kvadratih. V polkrogu na vrhu tančule se lahko spočijemo in se na enak način vrnemo na izhodišče, vmes pa poberemo svoj kamenček. Tako nadaljujemo po naslednjih številkah. Če kamenčka ne vržemo v pravi kvadrat ali se med skakanjem prevrnemo ali v enojnem kvadratu stopimo na tla tudi z drugo nogo, je na vrsti drug igralec. Zmaga igralec, ki uspešno zaključi s sedmico.

Slepe miši

Priprava: Določimo igralca – “slepo miš”, ki mu zavežemo oči in ga postavimo na sredino igrišča.

Pravila igre: Ostali igralci se toliko odmaknejo od slepe miši, da jih ta ne doseže. Slepa miš čim pogosteje sprašuje: “Miške, kje ste?” Igralci se oglašajo z glasnim: “Tukaj,” in poskušajo ubežati slepi miši. Pri igri je treba paziti, da teren ni preveč razgiban in da ni nevarnih predmetov, v katere bi se igralec, ki je slepa miš, lahko zaletel.

Okamenele babe

Priprava: Določimo tistega, ki bo lovil.

Pravila igre: Igralci se razpršijo, lovilec pa jih poskusa ujeti. Kogar ujame (se ga dotakne), postane okamenel (postavi se v razkorak in se ne sme premikati). Reši ga lahko drug igralec tako, da se mu splazi med nogami. Igra se zaključi, ko so vsi igralci okameneli, tj. ko lovilec ujame vse igralce. Da je igra bolj zanimiva, lahko določimo več lovilcev.

Mati, koliko je ura

Priprava: Na tla narišemo črto, za katero se postavijo igralci, mati pa nekaj metrov od igralcev okrog sebe narise krog.

Pravila igre: Eden od igralcev vpraša: “Mati, koliko je ura?” Mati odgovarja s številkami in smerjo gibanja, na primer: “Enega velikega nazaj in tri male naprej.” Igralci se glede na odgovore matere pomikajo naprej in nazaj za različno dolge korake. Igralec, ki se prvi dotakne mater, v naslednji igri postane mati.

Komentarji
Kategorija:   Novice, Zdravje
Naslednji prispevek

Menopavza: Hormonska nadomestna terapija

avgust 24, 2012 0