Wednesday, November 30, 2022
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Raziskovalci Univerze iz Georgie so ugotovili, da pravi odmerki kofeina celo prepolovijo bolečine v mišicah po naporni vadbi.


Zmanjšanje bolečin v mišicah temelji na adenozinu, tj. povzročitelju občutka, da mišice pečejo. Pravi odmerki kofeina, kar naj bi bilo nekje do dve skodelici kave po vadbi, ustavijo delovanje adenozina. Ob tem raziskovalci opozarjajo, da ta terapija s kavo ne deluje pri tistih ljudeh, ki popijejo večje količine kave na dan, saj sčasoma postanejo neobčutljivi na učinek kofeina.

Nekateri so bili dvomljivi do teh ugotovitev, saj izsledki temeljijo na vzorcu le devetih vprašanih. Vendar pa bi bila lahko kava ob potrditvi izsledkov na večjem vzorcu ključnega pomena za lajšanje bolečin, predvsem tistim ljudem, ki intenzivno vadbo šele začenjajo. Koristen napotek za vse tiste, ki se v zimskih dneh odločate za vadbo v fitnesu.

Vir: RTVSLO 

Komentarji
Kategorija:   Novice, zdravje
Naslednji prispevek

S pušpanom proti revmatizmu in temperaturi

13 junija, 2012 0