Sunday, November 17, 2019
[Total: 0    Average: 0/5]

Energijsko polna živila, ki ne vsebujejo veliko kalorij niso ravno pogosta, vendar predstavljajo alternativo čokoladi ali biskvitom po katerem ob pomanjkanju energije najprej posežemo.

Pri roki imejte bučnice, ki vsebujejo veliko železa, dve veliki žlici bučnic pa vsebujejo zgolj 160 kalorij, 14 gramov maščob, dva grama vlaknin in devet gramov beljakovin.

Sezam vsebuje linolno kislino oz. omega – 6 maščobno kislino zadolženo za uravnavanje slabega holesterola. Dve veliki žlici vsebujeta 103 kalorije, devet gramov maščob, tri grame beljakovin in dva grama vlaknin. Popražite jih, ter posujte po solati.

Chia semena vsebujejo kalcij, dve veliki žlici pa imata 138 kalorij, devet gramov vlaknin, devet gramov maščob in pet gramov beljakovin. Primešajte jih k jogurtu, mleku ali k mandljevemu mleku, pustite deset minut in zaužijte. Sitost bo trajala nekaj ur.

Lan je odlično preventivno sredstvo pred onkološkimi obolenji; vsebuje liganade in omega – 3 maščobne kisline, ki zmanjšujejo tiha vnetja in upočasnjujejo replikacijo malignih celic. Dve žlici vsebujeta 110 kalorij, devet gramov maščob, šest gramov vlaknin in štiri grame beljakovin.

Konopljina semena (industrijska konoplja), zaradi rastlinskega izvora beljakovin gradijo mišice – vsebuje vseh 20 aminokislin, ki jih potrebuje človeško telo. Dve veliki žlici vsebujeta 90 kalorij, šest gramov maščob, pet gramov beljakovin in dva grama vlaknin. 

Komentarji
Kategorija:   Nasveti, Novice
Naslednji prispevek

Slabe navade in imunski sistem

november 10, 2014 0