Monday, May 27, 2024

Spoznali smo, da prehranjevalne navade, ki smo jih ljudje po celem svetu “vzgojili” v zadnjem stoletju, povzročajo veliko bolezni, ki sploh ne bi bile tu, če bi spremenili naš odnos do zaužite hrane ter spoznali, kaj nas slabi, uničuje in zavira. In nasprotno, če bi vedeli več o tem, kaj nas hrani, razvija in zdravi ter kako enostavna je priprava takšne hrane, bi hitro stopili na pot zdravega načina življenja oz. prehranjevanja.


Če bi obstajal recept, ki bi vam pomagal izgubiti odvečno težo, zapolnil vse prehranske potrebe vašega telesa, upočasnil znake staranja in s katerim bi se počutili naravnost odlično, bi ga poskusili? Seveda, vsi bi ga. In ne bstaja le en recept, obstaja jih mnogo. To so recepti za sadne, zelenjavne in sadno-zelenjavne sokove, “shake” ali “smoothie”-je.

Koncept je enostaven: z mešalnikoma ali sokovnikom zmešano ali stisnjeno sadje in zelenjavo in dobili bomo enega najbolj okusnih in hranljivih obrokov, kar jih poznamo. Takšni obroki so super, sploh, če se šele začenjamo spoznavati z zdravim prehranjevanjem, ki ne vključuje mesnih izdelkov, hitre in pakirane hrane in pijač, umetnih sladil, dodatkov, alkohola in še česa.
Navodilo za pripravo smoothie-jev:

Sestavine zmiksate (blender, multipraktik, …) v gost in gladek sok (smoothie), ki je izredno hranljiv, poživljajoč in ima alkalen učinek na telo. 3dcl si lahko privoščite takoj zjutraj, preostanek pa pretočite v flaško in vzemite s seboj na pot, v službo, šolo, … in popijte do kosila.

Ni težko biti zbran, delaven in natančen po takšnih smoothie-jih. Poglejmo si nekaj receptov.

Arnold Šraufenbuilder


Zelo hranljiv beljakovinsko-energetski obrok!

– 2 banani
– 1-2 žlice kakava v prahu
– 1-2 žlice konoplje v prahu
– pol žličke korena Maca
– 2 dcl vode, ovsenega ali riževega mleka

Jutranja serenada

Alkalizacija in razstrupljanje telesa, re-hidracija (isotonik) ter odlično za prebavo!
– sok 2 pomaranč ali polovice limone
– 1-2 dcl vode
– žlica ječmenove trave v prahu in/ali ½ žličke alge Spirulina v prahu
– možnost: ščepec naravne ali himalajske soli

Večno mladi

Hranljiv in poživljajoč napitek.
– približno 3-7 mareličnih jedrc (grenko!)
– 1-2 žlice kakava v prahu ali v zrnih
– 1 žlica semen konoplje
– 2 dcl vode, ovsenega ali riževega mleka
– druga semena (seznam, lan, …) po želji

Več receptov za pripravo Smoothiev najdete na Bodieko.si

Kategorija:   Hujšanje, Novice
Naslednji prispevek

Novorojenček: Uravnavanje telesne temperature

13 junija, 2012 0