Friday, December 2, 2022
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Nosite svetla in prosojna oblačila
Če je zunaj zelo vroče, oblecite lahka oblačila naravnih materialov. S tem olajšate znojenje in preprečite slabo počutje ali celo "toplotni udar". Kljub vsej previdnosti se izogibajte povečani telesni dejavnosti med 12. in 15. uro; če ste občutljivi, se soncu izogibajte med 11. in 16. uro.


Zaščitite kožo, glavo in oči
Če ste se odločili za gibanje na soncu, izpostavljene dele telesa temeljito namažite z zaščitnim sredstvom z visokim faktorjem. Ne pozabite na klobuk in sončna očala.

Nadomestite izgubljeno tekočino
Veliko pijte, jedilnik pa obogatite z veliko sadja in zelenjave. Tako boste nadomestili tekočino in mineralne snovi, ki ste jih izgubili z znojenjem.

Ogrejte mišice
Ne glede na to, s katero obliko rekreacije se boste ukvarjali, ne pozabite na ogrevanje. Zunaj je resda vroče, vendar to še ne pomeni, da so ogrete tudi mišice. Prav nasprotno, pred vsako – še tako kratkotrajno – povečano telesno dejavnostjo je treba mišice pripraviti na napore, sicer se zaradi poškodbe utegnete kaj hitro posloviti od športa in morda celo od dopusta.

Ohladite in raztegnite obremenjene mišice
Vse več ljudi se zaveda pomembnosti raztezanja, vendar je zelo malo tistih, ki to tudi počnejo. Pogosto so prav kratke in napete mišice vzrok za bolečine in poškodbe. Ne bodite tudi vi med tistimi, ki pozabijo na ohlajanje in raztezanje. V nadaljevanju vam bomo predstavili nekaj najboljših poletnih športov. Ljudje bi radi izvedli profesionalni servis pri tenisu, tekli na maratonu, preplavali Dalmacijo … toda to je tudi edino, po čemer spominjajo na profesionalce. Slednji se namreč pred vsakim večjim telesnim naporom temeljito ogrejejo, telo ustrezno pripravijo in ne pozabijo na ohlajanje z raztezanjem, saj jim to zagotavlja varne in učinkovite treninge v prihodnje.
Naj vam ne bo nerodno izvesti raztezanja pred in po igri tenisa ali odbojke, saj boste le tako še naprej uživali v prijetnem dopustu, medtem ko bodo drugi trpeli zoprne bolečine v mišicah. Če se boste po povečani telesni dejavnosti odpravili plavat, lahko ohlajanje in raztezanje izvedete kar v vodi. Poskusite.

(Vir: Viva)

Komentarji
Kategorija:   Nasveti, Novice
Naslednji prispevek

Svetovno prvenstvo v nogometu – Nemčija 2006

13 junija, 2012 0