Thursday, November 14, 2019
[Total: 0    Average: 0/5]

Raziskava, ki so jo izvedli znanstveniki iz Danske, Finske in Francije je pokazala, da istočasno jemanje več kot ene vrste zdravil za lajšanje bolečin v nosečnosti, lahko povzroči kriptorhizem pri moškem potomcu. Kriptorhizem je stanje pri katerem se testis ali oba, ne spustita v mošnjo.

Kriptorhizem se v poznejšem življenju povezuje s slabšo kakovostjo sperme in višjim tveganjem za rak na testisih.

V raziskavi je sodelovalo 834 danskih in 1.436 finskih nosečnic, rezultati raziskave pa so pokazali, da so imeli dečki mater, ki so tekom drugega trimesečja nosečnosti jemale protibolečinska zdravila, dvakrat višje tveganje za kriptorhizem. Raziskovalci verjamejo, da je ta povezava kriva za vse več moških, ki imajo težave z zdravjem reproduktivnih organov.

Dr. Henrik Leffers, ki je vodil raziskavo, je dejal: »Nosečnicam svetujemo še preden se odločijo za jemanje analgetikov, da se o tem posvetujejo s svojim zdravnikom. Na splošno se je potrebno držati priporočil, ki odsvetujejo jemanje zdravil v nosečnosti.«

Komentarji
Naslednji prispevek

Vakuumski porod

junij 13, 2012 0