Friday, July 19, 2019
[Total: 0    Average: 0/5]

Borovnice z navadnim jogurtom

Borovnice so izjemen vir antioksidantov in vitamina C, navaden jogurt pa vsebuje veliko beljakovin, zdravih probiotikov in kar je najpomembneje, ne vsebuje sladkorja, kot npr. njegovi sadni ‘bratje in sestre’.

Rezine jabolk z arašidovim maslom

Jabolka so bogat vir antioksidantov, vlaknin in vitaminov, arašidovo maslo pa je bogato s proteini. Oba bosta poskrbela za občutek sitosti, otrokom podvrženim alergijam pa se arašidovega masla ne priporoča.

Umešana ali kuhana jajca

Ne vem koliko let mora v Sloveniji še preteči, da bodo ustrezne službe jajca končno umestila na listo super živil kot je to vsaj že pet let praksa v EU, ampak vseeno: jajca so bogat vir beljakovin in vitaminov, ter vsekakor primerna kot zdrav prigrizek med obrokoma.

Polnozrnata žita z mlekom

Ovseni kosmiči z mlekom so bogat vir vlaknin, če vmešamo še sadje in oreščke, ne moremo zgrešiti.

Avokadova kaša z banano

Avokado vsebuje nenasičene maščobne kisline in vlaknine, banane pa so bogat vir kalija.

Surova zelenjava z domačim prelivom

Otroci ponavadi ne jedo zelenjave, ki pa je seveda bogat vir vitaminov, mineralov in vlaknin. Poskusite z domačim prelivom, ki ga tvorijo jogurt, malo česna, limone in medu.

Smootiji

Smootiji so trenutno zelo priljubljeni tudi med odraslo populacijo. Vmešajte jogurt, pšenične kalčke, sadje ali zelenjavo po želji in že je pripravljena zdrava, okusna in energetsko bogata pijača.

Polnozrnat tolst s skutinim namazom

Polnozrnato žito je bogato z vlakninami, skuta pa vsebuje beljakovine.

Poimenujte sami

Avokadova kaša s česnom, paradižnikom in limoninim sokom. Napitek je bogat vir nenasičenim maščobnih kislin in vitaminov.

Komentarji
Kategorija:   Novice, Prehrana
Naslednji prispevek

Slaba stran t.i. dobrega holesterola

januar 29, 2014 0