Raziskava Univerze v   Bathu je pokazala, da je občutek, da so sodelavci in poslovni partnerji   iskreni, pri ženskah precej manj izrazit kot pri moških.  Raziskovalec, dr.Simon Pervan, je v raziskavo vključil 400 moških in žensk z   vodstvenih položajev podjetij, ki se ukvarjajo z marketingom in prodajo.  Z izjavo "v podjetju se o težavah iskreno pogovorimo" se je   strinjalo 67% moških, a samo 48% žensk. Z izjavo, da so se poslovni partnerji   pripravljeni "iskreno pogovoriti o različnih pogledih in težavah in   nadoknaditi nastalo škodo" se je strinjalo 55% moških in le 45% žensk.  Dr. Pervan je rezultate raziskave komentiral z izjavo, da ženske očitno   odnose s sodelavci in poslovnimi partnerji v večini primerov nimajo za   iskrene. Morda so ženske pri odnosih bolj pozorne in jih hitreje ocenijo za   neiskrene kot moški. Rezultati raziskave pa morda kažejo tudi na dejstvo, da   moški hitreje navežejo dober poslovni odnos.    |